Používanie
Ak chcete prijať platbu a vystaviť potvrdenku postupujte takto:
Skôr než začnete predávať otvorte aplikáciu VÚB POS Terminál a prihláste sa.
Predaj
Na domovskej obrazovke zadajte požadovanú sumu a kliknite na „Zaplatiť“.
Aplikácia iniciuje pripájanie terminálu, váš zákazník priloží platobnú kartu alebo svoj mobil/hodinky a pod. k vášmu zariadeniu. V prípade potreby zadá zákazník PIN ku karte a platba sa realizuje. Číslice pre zadávanie PIN sú z bezpečnostných dôvodov náhodne rozmiestnené na displeji.
Dôležité:
Je potrebné aby zákazník priložil platobnú kartu alebo mobil na miesto, kde sa nachádza NFC anténa vášho telefónu. Spravidla ide o miesto uprostred zadnej strany telefónu. Ak máte mobil v obale, môže sa stať, že signál nebude dostatočne silný a kartu nebude možné prečítať. Mobil z obalu vyberte. Kartu je potrebné pri mobilnom zariadení pridržať niekoľko sekúnd, po úspešnej transakcii zaznie zvukový signál.
Potvrdenka
pre obchodníka
Po autorizácii platby (v prípade úspešnej aj zamietnutej platby) sa Vám automaticky odošle e-mail s potvrdením o platbe na vami zadanú e-mailovú adresu.
Potvrdenka
pre zákazníka
Zákazníkovi môžete potvrdenie o zaplatení poslať priamo z aplikácie e-mailom, SMS správou, načítaním QR kódu alebo cez aplikáciu WhatsApp či Viber.
Potvrdenku o zaplatení je možné kedykoľvek znova odoslať a to prostredníctvom voľby „Platby“ vybraním konkrétnej transakcie a kliknutím na tlačidlo „Doklad“.
Storno
Ak ste sa pri zadávaní sumy transakcie pomýlili, poslednú úspešnú transakciu viete stornovať. Zvoľte voľbu „Storno“, kliknite na transakciu a zvoľte možnosť „Storno“.
Najčastejšie
otázky
zaslanie potvrdenky