Aktivácia

1. krok

Zmluva

Pre využívanie aplikácie VÚB POS Terminál je potrebné uzatvoriť s VÚB bankou zmluvu. Ak ste zmluvu s bankou zatiaľ neuzavreli, napíšte nám na vubposterminal@vub.sk Ozveme sa vám a o všetko sa postaráme.

2. krok

Stiahni

Stiahnite si aplikáciu VÚB POS Terminál, ktorú nájdete na Google Play. Po otvorení, vás aplikácia vyzve na inštaláciu ďalšej aplikácie VÚB POS a budete presmerovaný do Google Play, kde si aplikáciu VÚB POS stiahnete.

logo google play
3. krok

Login

Na začiatku inštalácie zadajte svoje prihlasovacie meno a heslo.

Zobraziť viac

Prihlasovacie meno máte uvedené v zmluve s VÚB bankou. Jednorazové prihlasovacie heslo vám zašleme mailom vo Welcome letter aj s ďalšími pokynmi k inštalácii. Platnosť hesla je 24 hodín od prijatia mailu.

Ak aplikáciu inštalujete po vypršaní platnosti hesla, nové heslo si vygenerujete na úvodnej obrazovke aplikácie cez možnosť „Zabudli ste heslo?“ Na váš mail vám zašleme nové prihlasovacie heslo, ostatné kroky absolvujte tak, ako sú uvedené vo Welcome letter.

4. krok

Heslo

Zmeňte si heslo. Po aktivovaní vás aplikácia vyzve na zmenu hesla – zadajte vlastné heslo, pod ktorým sa budete prihlasovať.

Zobraziť viac

Heslo si môžete následne kedykoľvek zmeniť priamo v aplikácii. Heslo musí obsahovať veľké a malé písmeno, číslo a jeden špeciálny znak (. : , _ ! ?).

Ak ste zabudli svoje heslo alebo vám vypršalo prvotné heslo, kliknite na úvodnej stránke aplikácie na voľbu „Zabudli ste heslo?“, zadajte prihlasovacie meno a e-mailovú adresu a zvoľte „Obnoviť heslo“. Nové heslo Vám príde na uvedený mail.

Platnosť novo vygenerovaného hesla je 24 hodín.

Ak by ste heslo nenašli v schránke doručenej pošty, skontrolujte si spam/nevyžiadaná pošta.

Call centrum - žena
Pomôžeme vám?

Vyplňte formulár, ozveme sa späť.

Manuál k aplikácii

Stiahnuť

Najčastejšie
otázky

Najskôr skontrolujte, či máte aktualizovaný operačný systém. Ak vidíte v menu čakajúce aktualizácie, tak ich prosím vykonajte.

Overte, či máte aktualizované obe aplikácie VÚB POS Terminál a VÚB POS. Nájdete ich v zozname aplikácií.

Uistite sa, že máte vypnutý tzv. developerský mód, ktorý nájdete v menu Nastavenia (Settings) > System > Možnosti pro vývojárov (Developer Options).

V prípade ak problém pretrváva, vymažte obidve aplikácie VÚB POS Terminál a VÚB POS a vyskúšajte opäť registračný proces stiahnutím aplikácie VÚB POS Terminál a VÚB POS.

Je potrebné počkať na nastavenie služby zo strany VÚB banky. Akonáhle bude služba vo VÚB banke nastavená, dostanete tzv. „Welcome letter“ – uvítací e-mail na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri podpise zmluvy o akceptácií platobných kariet. Následne prosím postupujte podľa bodov opísaných vo „Welcome letter“. Tzn. stiahnite si aplikáciu z Google Play obchodu, prihláste sa a službu môžete začať používať.

Skontrolujte prosím svoju e-mailovú schránku a tiež priečinky Nevyžiadaná pošta/Junk e-mail. Tzv. Welcome letter – uvítací email s pokynmi je doručovaný z adresy vubposterminal@circlebluepay.com

Ak vám neprišiel Welcome letter do 10 dní od podpisu zmluvy, kontaktujte prosím priamo VÚB banku na adrese vubposterminal@vub.sk.

Vaše mobilné zariadenie nespĺňa technické požiadavky aplikácie. Musíte mať operačný systém Android 9.0 a vyšší.

Prihláste sa používateľským menom uvedeným v zmluve o akceptácií platobných kariet od VÚB banky. Úvodné jednorazové heslo s postupom aktivácie vám zaslala VÚB banka uvítacím e-mailom („Welcome letter“).

Používateľským meno je uvedené v zmluve o akceptácií platobných kariet od VÚB banky.